dilluns, 13 d’octubre del 2008

PARLEM-NE

Entrevista a John Boyne, autor del llibre El noi del pijama de ratlles.

Hola Lorena i Hinde, em sembla molt bé que hagiu deixat la vostra opinió de la pel·lícula, però ha de fer-se visible per a la resta dels companys. ELI

PETIT TAST DE LA PEL·LÍCULA




Holaa!

Comentar de la pel·lícula que al començament pensava que seria la típica peli que prefereixes no haver pagar. Però a mesura que va anara avançant anava canviant aquesta opinió. Va ser una pel·lícula fàcil d'entendre i que no es feia pesada. Torno a repetir: no em va agradar el final perquè el pare tindria que haver corregut per intentar salvar-lo, però per una altra banda també entenc que és la realitat i que s'hi l'hagués salvat no seria una història totalment creïble.


Lorenaa,,R'R
(Gràcies Lorena per haver deixat la teva opinió ràpidament al bloc, m'agrada que t'impliquis tant en l'assignatura. Ja veus que he corregit algunes faltes. Eli).


----------------------------------------

-Holaaa!!! Eli
la pel.licula va ser molt maca però crec que una mica cruel,descriu la realitat de com va pasar aquella època el nen era molt inusent i no es donaba conta del que pasava.Era molt facíl d'entendra però sortiene una serie de esenes que no entenia com quan van matar al judiu que pelava petates en Pavel.Quan vaig veure la criada netegan la sang no sen va ocurrir quer era la sang d'en Pavel.
soc la Veronica.
------------------------------------------------------------

Hola Eli amb la pel.licula m'he quedat traumatitzada pensat que si aguessin sigut els mus pares ¿HAURIEN CURREGUT MES? ha sigut la primera pe.licula amb el final mes tragic que he vist.Hi ha molte diferencies ente la pel.licula i el llibre xq com x exemple Hitler anava a casa del nen a la peli no hi va .
Total i resumin el comentari q m'ha agradat i que m'he quedat amb el traume de els pares!!!!!!!!!!!!
dew soc la Iman

--------------------------------------------------------------------
Bon dia Eli, la pel·licula m'ha agradat perque vol fer saber com era la vida en la epoca de Hitler. La veritat m'ha fet pena el protagonista, ja que nosaltres no estem acostomats ha uns finals feliç. La pel·licula surten escenes que en el llibre no explica, esta be cosa que es real. Hi han escenes que no m'han agradat molt, per exemple quan el soldat maltracte el jueu, m'ha infectat molt, Eli encara estic amb el traume.( ho dento de no haber escrit el comentari a temps perquè el cap de setmana no estava a casa ho sento) Sóc la Hinde

UNA PEL·LÍCULA RECOMANABLE. EL TRUCO DEL MANCO